lördag 19 augusti 2017

Färdigfirat!

Nu har vi firat färdigt årets augustifödelsedagar. Vi har ju tre stycken på en vecka och i år fyllde dessutom Mannen 50. Födelsedagarna krockade dock med scoutlägret. Ett scoutläger kan man inte flytta, men det kan man med födelsedagsfirande.

Resultatet blev egentligen att det inte blev så mycket firande, men en del har det blivit under de senaste veckorna. Själv är jag väldigt nöjd med att jag fyllde år på lägret. Jag hade med mig och bjöd på kladdkaka, vilket naturligtvis var uppskattat. Hela dagen blev jag uppmärksammad på olika sätt. Olika grupper sjöng för mig så det blev sång flera gånger under dagen. Många gratulationer, grattiskramar och så mycket värme under hela dagen. Mitt på dagen fick jag SMS från lägret, att de bjöd på glass för att jag fyllde år. Det var bara att hämta i glasskiosken. När jag köat och kom fram och sa att jag fyllde år så ropade de som serverade glass till hela kön så alla hurrade för mig. Inte ofta man blir firad så mycket på en helt vanlig födelsedag, där jag egentligen inte hade räknat med något firande alls.

Inga kommentarer: