fredag 2 oktober 2015

En lite extra bra fredag

I dag känns det som en extra bra fredag. Det har varit en jobbig och kaotisk jobbvecka som till slut artade sig mot slutet av veckan. Jag redde ut en del frågor, deltog i två bra konstruktiva möten som gör att vi har början på en plan. Efter den avslutningen så kunde jag lämna jobbet i eftermiddags med en bra känsla i kroppen.

Från jobbet cyklade jag till stan där jag mötte upp Mannen och Martin för en fika. Kändes mysigt att få koppla av och lyxa till det lite på ett fik en stund. Efter fikat fick jag med sonen in i en klädaffär för att köpa skjorta och byxor för att kunna klä upp sig lite. Han hittade direkt en skjorta han gillade och på hyllan under låg ett par byxor som blev godkända. Skjortan fick bytas till en storlek större, men byxorna passade direkt. Sånt flyt har man inte varje dag.

Sedan blev det mat hemma där vi samtidigt turades om att välja musik. Mycket från 70-, 80- och 90-talet. En sådan där lite extra mysig stund med bara ett barn. Nu laddar vi inför två lediga dagar med en slapparkväll i soffan. Ha en bra helg alla människor!

1 kommentar:

Trillingnöten sa...

Så skönt med ett bra avslut på veckan i alla fall!