torsdag 11 september 2008

Lägesrapport

Ett kort litet inlägg så här mellan jobbet och scouterna.

Nu har jag varit på resande fot med jobbet i tre dagar. Jag som nästan aldrig reser på arbetstid. Först var det en vända till Göteborg i tisdags för att utbyta erfarenheter och knyta kontakter med en grupp kollegor. Givande dag, men 6 timmar i bilen på en dag är ganska mycket.

Igår och idag har det varit träff för alla oss som jobbar med support i Sverige på IFS olika kontor, dvs ca 25 personer. Vi har haft genomgångar och grupparbeten. Dessutom har vi haft trevlig fritid då vi åkte linbana och hade fest på kvällen. I kväll kommer jag att somna tidigt, för det blev det inte igår! Dessutom sov jag inte så bra. Dom här träffarna brukar vara lite lågbudget så vi sov i en campingstuga för åtta personer. Hur som helst så har det varit väldigt givande dagar på många sätt och inte minst så har vi haft väldigt trevligt.

I morgon är det dags att sätta sig på kontorsstolen igen och ladda (dvs förbereda) för utbildningen som jag ska hålla ett par dagar i nästa vecka.

Inga kommentarer: